CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Ingela - 1 maj 2009 20:40

Idag har solen strålat från en klarblå himmel och det har varit varmt. Lite för varmt då man inte är van värmen. Jag har passat på att plantera mina dalior och fresialökar. Hoppas de växer bra nu bara.  Gumman har också tyckt att det har varit varm, galonbyxor och värme passar liksom inte ihop men det är alldeles för blött ute än för att hon ska få vara utan.


Igår kväll var vi här hemma och eldade med mamma, H och P.

Älven var som störst igår och ytspänningen lyckades inte hålla vattnet i fåran längre.

Jag gick över en liten rännil och några minuter senare såg det ut så här. Den steg hyffsat fort ett tag för att nu idag vara på väg tillbaka.

Var lite spännande att se om jag skulle ta mig över utan att få vatten i stövlarna. Även om man ser gräset är det rätt djupt på sina ställen. 


Nu hade jag tänkt ta mig en välförtjänt dusch och sen glo på burken tills det är dags för lådan.


Av Ingela - 1 maj 2009 20:39

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards