CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Ingela - 4 maj 2009 21:31

Idag har jag varit med mamma på stan, Gumman behövde lite nya kortärmade tröjor i storlek 92. Det som jag blev grymt irriterad över är att nästan alla affärer har dubbelstorlekar på sina barnkläder. Hur gör man då 86/92 är nästan litet och 98/104 är gigantiskt? Till sist hittade jag på Lindex i enkelstorlekar. Blev ett linne, t-tröja och ett par shorts. Fyndade även en keps och en vit bomullsbasker åt henne. Baskern fanns på barnens hus.

På hemtex hittade jag äntligen tygvaxdukar jag tyckte om, en för vintern och en för sommaren till kuvösen. Bilder kommer sen...


Gumman har gått och blivit förkyld också, har bestämt att vi blir hemma i morgon så hon får vila upp sig. Hade lite svårt att bestämma mig då hon egentligen är för pigg för att vara hemma men samtidigt kommer hon inte att orka en hel dag på dagis. Hon är som mitt mellan sjuk och frisk, svårt att förklara... ni fattar nog vad jag menar.

I alla fall tror jag mer på att vara hemma och vila nu än att ta ut henne ordentligt och få vara hemma mer sen, det brukar komma surt tillbaka.


Nu ska jag ut och tömma trädgårdsslangen på vatten så jag har en slang i morgon också sen mysa ner framför burken.


Ha de gött

Av Ingela - 4 maj 2009 21:30

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards