CrossCreekRapids

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Ingela - 14 maj 2009 20:20

Det har varit en lång vecka, vet inte varför. Har inte varit något speciellt på jobbet eller hemma men det känns som att jag jobbat flera veckor i sträck utan att sova ordentligt en natt. Kanske det har med att jag jobbade i måndags och att det har varit vackert väder hela veckan. Tror eleverna också tycker att det håller på att räcka med att sitta inne. De är otåliga nu tycker jag. Nu har jag en lektion i morgon, de ska skriva prov sen ska jag ta helg. Ska bli så skönt.


Till veckan kommer K upp från södra Sverige, det ska bli så kul att träffa henne igen. Kanske jag kommer igång med att promenera igen, brukar bli en del promenader då hon är upp. Det är bra att jag kommer igång, är inte direkt bra på att komma igång med att motionera. Finns det något tråkigare?


Nu ska jag dö i soffan en stund sen nanna kudden.

Av Ingela - 14 maj 2009 20:19

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards