CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Ingela - 2 maj 2009 22:32

Idag har jag bara rensat en blombänk från förra årets blad, sen har jag slöat i en stol i solen och försökt sitta i läan då det har blåst lite. Gumman har flyttat vatten från en hink till den andra och när det har varit slut så har hon bett om mer. Hon har alltså varit lätt att underhålla idag. Efter maten var det inte lika lika lätt att roa henne, en jättetrött dam ville helst gå och sova.


Jag och mamma gjorde en jätteladdning palt idag, gott var det. Vi fick kvar palt så det räcker både till lunch i morgon och ett par lunchlådor. Bra att ha lådor när middagen tryter ibland. 

Sen upptäckte Gubben till sin stora förtjusning att det bara är lördag idag, har trodde helt bestämt att det var söndag. Det är lätt att bli "dyngenvild" när man är ledig fredag. 


Nu ska jag fortsätta glutta på filmen och halvsova tills det är dags för lådan.

Av Ingela - 2 maj 2009 17:53

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards