CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Ingela - 5 maj 2009 11:12

Gumman sov till halv 10 idag så jag gjorde rätt som höll henne hemma idag. Nu är det full rulle på henne, hostan är nästan borta men hon är fortfarande hes. Till frukostteet fick hon en huskur bestående av vanligt earl grayte med harlortar i. (Det är bruna halstabletter som ser ut som harlortar men jag kommer aldrig ihåg namnet på dem.) I morgon blir det nog dagis igen.

Dagen kommer att bli lugn, vi ska gå ut en sväng så jag kan fixa lite i kuvösen bara och vattna alla blommor. Det är bara så ursligt besvärligt att dra slangarna från fuset varenda gång men det är för kallt för att dra igång utevattnet än. Det blir fortfarande någon minus på nätterna här. 

Kuvösen är jag glad att jag har, slipper släpa blommor in och ut, nu är det bara öppna och stänga dörrar som gäller. Skönt, har rätt stora krokor och många.

Sen i eftermiddag ska jag iväg och handla, goa mamma skulle ha Gumman medans jag är på ICA. Måste verkligen handla, vi fick dela broderligt på bregottet i morse...

Nu ska jag agera lite här.


Ha en bra dag.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards