CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Ingela - 20 maj 2009 22:40

Tio över två idag skickade jag hem eleverna för veckan/helgen, själv blev jag kvar till strax efter tre och körde hem med en "tjivvo" andra helgnötter som hade brottom hem och spöregn som gick till värdshistorien. Sakta gick det...

Nu är jag och Gumman ledig i fem sköna dagar, oavsett väder. Vi ska göra... och göra... och göra igen men förmodligen blir det inget alls. 


Varmt i sovrummet har vi då, börjar det redan kan man ju ana hur det kommer att vara sen under högsommaren. Pust, jag gillar inte värme... Gumman tycker också det är varmt i sovrummet. I natt vaknade hon flera gånger (2) och var sjöblöt i svett, nu har hon vaknat en gång. Stackars liten, hon kommer att lida lika mycket som mig i sommar. Undra om man kan ha en flaska med vatten i hennes säng om hon skulle bli törstig? Själv har jag ett vattenglas vid sängen under sommaren, är jag törstig så är säkert hon det också.


Nu ska jag sluta fundera och dö i soffan och kika lite på "Skenet bedrar". Fru Bucket är bara för härlig men jag skulle inte orka leva med henne eller ha hon som granne.

Av Ingela - 20 maj 2009 22:40

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards