CrossCreekRapids

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Ingela - 9 april 2010 12:15

Jag har gjort något med min högra fot. Jag vet inte om jag sträckt mig, vrickat mig eller stukat mig men ont gör det och ont så inni bomben. Skulle gissa på en sträckning då vi har lervälling på vägarna och gräsmattan är såpahal...

Det ser ganska kul ut då jag går, högra foten vinklar jag utåt för att lindra lite smärta och den är stel om jag försöker vinkla den framåt då jag går. Sitter jag ner och lyfter benet så kan jag röra foten precis som vanligt utom då göra en ballerina och sträcka ut foten.

Jaja nog om min fot, idag har jag och Gumman intagit soffan och tv:en då det är snöblandat regn ute. Inte kul att vara ute då men vi ska försöka oss på en liten promenad för att hämta posten. Blir 1km tur och retur. Ganska lämpligt fast vi lär nog vara blöta då vi kommer ner igen och Gumman lerig. Galonisar i all ära men här skulle behövas groddmansdräkt just nu.

Sen blir det "laga" middag, hacka sallad. Vi ska äta räk/kräftstjärtsallad. Mumma.

Av Ingela - 9 april 2010 08:02

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards