CrossCreekRapids

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Ingela - 27 april 2010 18:08

I morse då vi klev upp konstaterade vi att det var vatten från katternas vattenskål på golvet. Tänkte inte mer på det, det är ju inte direkt mycket vatten. Började äta frukost då hör vi något rasa i vardagsrummet, en orkidé. Mutter och morr, städade upp det och fortsatte med frukosten. Då Gubben var på väg så skulle jag kolla min mobil då jag skulle vicka idag, den låg inte på bordet. Hittade den under bordet i en liten vattensamling. Kameran var full med fukt och likaså hela displayen. Jag ville bara sätta mig ner och gråta. Den har alltså legat och sugit fukt mer eller mindre hela natten, igång. Inte lovande. Jag plockade då i alla fall isär den och la den på ett element för torkning sen får vi hålla tummarna på ett under. Idag har jag använt mig av Gubbens gamla avlagda historia och jag har en känsla av att den får följa med ett tag. Dålig start på dagen och jag undrade i mitt stilla sinne om bilen skulle hålla till jobbet. Det gjorde den och dagen blev faktiskt bättre än morgonen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards