CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Ingela - 1 juli 2010 21:09

Då jag pratade med min kompis M i Västerås idag ville hon att jag skulle lägga ut hur jag dekorerar mina naglar. Så på begäran kommer jag att starta upp hur mina naglar ser ut efter styling en gång i veckan. Jag gör allt själv så ni kan bespara er kommentarer om att det oftast är "lite" snett osv då jag är grymt högerhänt och blir hyffsat skakig i händerna vid pilljobb. Gubbens ficklampa fick agera för att få snyggare hållning på fingrarna, annat ska införskaffas för detta senare...

Har använt Depends Allroundlack som bottenlack och topplack. Det lila glitterlacket är Lovie Art Nail och har en smal pensel.

Av Ingela - 1 juli 2010 21:08

   

Av Ingela - 1 juli 2010 08:17

Det är surväder ute men det gör ingenting, jag ska städa nedervåningen. Jag ligger aningens efter med allt vad städning heter, det har funnits mycket roligare (förutom att jag saknar min hund) saker att göra men nu är det verkligen dags.

Igår så var jag en sväng in till Piteå för att träffa min kusin som är hemma från 08-land. Blev en trevlig pratstund om ditten och datten. Ingen idé att gå in på detaljer när det gäller kärringsnack... Blev även en sväng till Coop och ÖB för lite uppdateringar av div saker. Hittade på ÖB ett nagellack med smal pensel så nu kan jag dekorera med smala glittriga streck också. Billig var den också. Hur jag däremot ska lyckas med smala raka streck med vänster hand är en annan fråga. Jag är grymt högerhänt och göra något med vänstern kräver en grym konsentration och detta leder även till att jag skakar en del. Anledningen till varför jag inte blev operationsläkare...   

Nu ska jag och Gumman se Nicke Nyfiken innan vi drar igång städrallyt. Ska sätta dammtrasan i Gummans händer så får hon också något att göra, älskar att hjälpa (läs: stjälpa) mamma.

Av Ingela - 1 juli 2010 08:16

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards