CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Ingela - 5 juli 2010 19:31

Min dotter är just nu galen i Oliver och inte vilka oliver som helst utan inlagda oliver med vitlök i. Hon har det till allt och då menar jag verkligen allt... Sen äter hon de inte ens med maten utan sitter och tuggar i sig oliv på oliv utan något till... Jag har fullt shå med att inte hurrvas av stolen då jag ser henne äta oliverna. Bläää, min mun torkar ihop av bara tanken på stoppa in en oliv.


Idag har vi gjort en snabbsväng till Piteå, hade en del att göra hemma också. Blev dock bara gjort hälften här hemma då solen och värmen kom efter lunch. Vi njöt av den istället. Jag gick och blängde på pallkragen som är utan odling och full i ogräs men intog solstolen istället. Ska ta tag i kragen någon dag som är mulen med uppehåll.

Nu ska jag mysa ihop med Gubben ett tag och se lite dumburk innan lådan kallar.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards