CrossCreekRapids

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Ingela - 17 juli 2010 20:02

En variant av Fransk manikyr, blev rött.

 

Det röda lacket är från Nailstar.

Av Ingela - 17 juli 2010 19:54

Undra egentligen hur mycket jag missar då jag nästa aldrig orkar springa på loppis. Ibland är det så mycket folk att man inte ens tar sig fram till borden och då är det ändå kört om att fynda något. Idag var en sån dag, det var massor med folk och tack gode gud så stannade Gumman hemma med pappa för att dra en barnvagn där hade varit stört omöjligt. Jag hittade i alla fall en skylt, den passar vår familj ganska bra tycker jag.

Dessa skyltar finns även att beställa hos trädgårdsskyltar.

Åkte efter den hysteriska loppisen till Bryggmans handelsträdgår för att sätta sprätt på ett presentkort. Sprängde den summan ganska snart och fick lägga till lite från egen ficka.

Det är Höstlilja, trädgårdsiris, kungslilja och fetknopp. De ska ner i bänken vid soluret. Hälften av blommorna i den klarade inte kung bores vinter och är ganska gles. De som överlevde ser dessutom rätt risiga ut... Denna blombänk kommer att bli min ångestbänk känns det som, inget vill växa och det som växer ser ut som skit. Skam den som ger sig, det borde finnas blommor som vill växa där också.

Nu ska jag ut i solen och njuta igen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards