CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Ingela - 5 augusti 2009 20:28

Det såg mörkt ut för mig i höst men idag fick jag antagningsbesked två inför hösten och jag tog mig in på båda kurserna. De är på halvfart och distans så det blir fram till våren jag pluggar Svenska som andraspråk och Specialpedagogik A. Nu när jag jobbat två terminer så känns det som att det är två kurser jag verkligen vill ha för att kunna fortsätta med det jag gör nu.


Min jävla tand har inte gett med sig och jag har fortfarande ont, det har sökt sig vidare till nacken och huvudet... förmodligen för att jag spänner käken på något underligt sätt då det gör ont. Blir tandläkaren snart för att operera ut dom onda jävlarna, har tre kvar.  Den första slet jag ut fort då den växte rakt ut i kinden, fick ett otrevligt skavsår i kinden av den.


Nu ska jag hoppa i duschen och sen dö i lådan. Trött "nanting".

Av Ingela - 5 augusti 2009 19:38

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards