CrossCreekRapids

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Ingela - 30 augusti 2009 17:47

Har haft ont i nacke och axlar ett par dagar men det är inget ovanligt egentligen. Idag skar högra filén ihop och det skär när jag gör vissa rörelser. Hänga upp tvätten är ett rent projekt...

Tror jag har en jättelåsning i ryggen och bröskorgen, inge kul alls. Ska ringa och boka en tid hos en naprapat i morgon, kosta vad det kosta vill, så här kan jag inte ha det. Känns som att hela ryggen är sned och det gör ont.

Måste nog börja med projekt renovering av mig själv, börja träna och promenera. Usch, jag hatar verkligen sånt men av två onda ting så väljer man det minst onda.

Rida skulle jag vilja göra men var gräver man upp en häst att låna en/två gånger i veckan som är snäll och sen betalar jag inte för att göra ett jobb då det brukar ingå att mocka också. Ridskola är för långt borta. 

Nu ska Gubben få smörja med "lite" tigerbalsam...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards