CrossCreekRapids

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Ingela - 21 augusti 2009 21:46

Gubben hade tagit ledigt idag och skulle fixa det sista på vedspisen med gjutningen. Jag passade på att måla sista varvet på Gummans säng och tog in den. Den blev hyffsat bra.


Det kommer att se bättre ut sen då hon får sitt rum, nu är allt provisorisk. Nattlampan på en kartong och möblerna efter väggen har blivit förskjutet så sängen ska kunna stå där.


Sen när det var klart åkte jag till syster för att bara hälsa på och slippa släpa möbler och kartonger. Syrrans katt Dojjan ställde gärna upp på en fotostund.


Gumman hittade en massa fina "bommor" i en gammal rabatt och till hennes lycka fick hon plocka dom. Blev mycket lukta.


Här är huset dom har köpt.

Taskig bild men det får ni ta ;)


Nu ska jag återgå till popkorn och tv.


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards