CrossCreekRapids

Alla inlägg under juni 2010

Av Ingela - 3 juni 2010 20:13

   

Av Ingela - 2 juni 2010 18:11

Jag är inte personen som bär smink, nagellack och annat lullull varje dag och jag har verkligen ingen koll på vad som är bra eller inte. På grund av min Noll koll så tänkte jag vara med i utlottningen om denna Goodibag...

Kanske det blir lite lättare att "lullulla" sig om man har vettiga saker.

Av Ingela - 1 juni 2010 19:23

Hela förra veckan efter ett lagomt tillfrisknande (blir egentligen aldrig frisk, är alltid lite knasig i boetten) så satt jag med näsan i skolböckerna för att hinna klart i tid. När jag hämtade Gumman på dagis så klargjorde jag att NU hade vi minsann sommarlov och hon skulle vara tillbaka till hösten. Väl hemma ringer min kära chef och frågar om jag kan jobba tisdag... Visst kunde jag det. Ringa dagis igår och bekänna färg, hösten var redan här och hon skulle komma tillbaka i morgon. Dock bara för en dag. Vi fick ett väldigt kort men intensivt sommarlov på en dag. Nu gör vi ett nytt försök med sommarlov. Däremot ska jag nog på jobbet för att kika in brännbollsturneringen de har nästa vecka, tror Gumman skulle tycka det var kul.

Nu ska jag mojsa ner mig i soffan och kika på lite tv innan John Blund tar över mitt liv. Hmm, måste först göda lite djur...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards