CrossCreekRapids

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Ingela - 7 oktober 2008 13:42

Nu på förmiddagen gjorde jag en ansats till att vara ute och leka med Gumman, solen sken jhu men oj vad det blåste. Gumman blåste till och med omkull några gånger. Från skogen hördes vid två tillfällen dova smällar, inte gevärsskott utan mer som sten mot sten. Hunden stack då som en avlöning i alla fall då hon är rädd allt som smäller. Funderar på om vi eventuellt har två vindfällor nu... minst.

Vi gjorde besöket kort ute och gick in istället. Leka inne kändes mycket roligare än blåsa bort ute. Nu har Gumman äntligen somnat och jag ska ta mig en välförkänt kopp kaffe och försöka få något gjort.


Hade gött

Av Ingela - 7 oktober 2008 09:28

En -93:as Corvette av jubileumsmodell (all extra utrustning). Plommonfärgad, nya däck och fälgar.

Hade jag pengar skulle jag ha köpt den men inte det. Är det någon annan som vill ha den? Skicka ett mail till mig så vidarebefodrar jag det till G. Mailadressen finns i presetationen. Pris har jag inte den blekaste om och bild på pärlan kommer senare idag...


Jag får hålla till godo med min skitiga, krassliga gokart ett tag till. Ska besikta den på Torsdag, har ställt in mig på spanska flaggan... Det är lättare att säga vad som är helt på den än vad som är trasigt.

Ibland hatar jag verkligen bilar...

Av Ingela - 7 oktober 2008 07:25

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards