CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Ingela - 15 oktober 2008 19:59

Superfin höstdag, jag och Gumman har varit ute hela förmiddagen. Tyvärr glömde jag kameran inne...

Gumman sov bara en timma efter lunch då hon vaknade av vad jag tror en mardröm, hon grät massor och ville inte alls släppa mig så det blev mysa i soffan en timma till någon såpa på  tv. Gick fint det med, inte ofta hon vill ligga stilla och mysa nu för tiden så jag tar tillfället då det kommer.

Sen blev det tapetsera golvet med gamla tapeter och fram med kritorna, oj vad hon tycker det är kul. 

Dagen min var då ägnad till Gumman till 100% förutom lite pausande med att kasta om i tvättmaskin och tumlare fast hon hjälpte mig där, hon är så duktig lilla Gumman. Stolt blev jag också då hon lyckades hålla sig helt torr nu på eftermiddagen. Visst fick jag påminna men ändå, framsteg. :)

Nu ska stolta mamman ta en tekopp och dö framför tv:n innan det är sussadags.


Hade bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards