CrossCreekRapids

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Ingela - 13 oktober 2008 19:28

Passade på att köra en storstädning av övervåningen idag eller rättare sagt det jag hann innan jag skulle hämta gumman. Här kommer en liten rundtur av det jag hann. Lilla sovrummet (lillkammaren) är fortfarande ostädad så det rummet kommer ni INTE att få se. Fungerar som datarum, kanske säger allt...

Här är i alla fall trappen upp, rätt brant.

Sen kommer man till hallen uppe, ett litet rum som aldrig används och som skulle kunna göras jättemysig.

Räcket vid trappen ska målas vitt vid senare tillfälle och spegeldörrarna ska även skrapas och få ny fin färg.

Sen kommer vi in i vårat sovrum, hyffsat stort och används endast till att sova i. Stor potensial finns men orken och idéer tryter.

Väggbonaden med hästarna hängde nere i vardagsrummet när jag var liten. När vi flyttade hit så fyndade jag den igen i sidoskrubben, jag trodde mamma hade kastat bort den. 

Här är Gummans säng i hörnet av sovrummet. Det lilla bordet ska nog målas vitt vid tillfälle...

Murstocken och garderoberna. Här syns allt vatten som rann efter muren den natten vi hade vattenläckan i taket. Måste nog få lite färg den med sen även ett väggord tror jag. Blir mycket finare då och inte bara en vit stor, kal och trist plump efter väggen.

Ja, det var mitt bök och stök idag, nu ska jag se tv och dricka kvällste innan jag går upp och myser i en ren säng :)


Ha en bra kväll

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards