CrossCreekRapids

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Ingela - 9 oktober 2008 17:08

Hör och häpna, bilen gick igenom :) Inga fel alls trots att jag har en hel lista med fel dock på sådant som inte bilprovningen kollar och som inte heller påverkar säkerheten på bilen. Tack för det televerket! Nu är det bara tuta och köra igen en helt år innan nästa hemska dag.


Efter dessa hiskeliga 20 minuter åkte jag till syster för en stärkande kaffekopp innan jag åkte hemmåt igen. Det behövdes.

Nu: käka fläskpannkaka.


Ha en bra kväll

Av Ingela - 9 oktober 2008 08:54

Sitter här och har en grym ågren, ska då besikta bilen idag. Har tjatat om denna rishög ett tag nu jag vet men besikta bilen är nästan lika hemskt som att gå till tandläkaren. Jag hatar det. Min bil är skitigt som fan sen går den som en påse rostade nötter och sen har den säkert 10 miljoner fel som jag inte vet om. Att den är skitig kan jag inte göra så mycket åt då jag kör mil efter mil på en hemsk grusväg. Att den går som en påse nötter går att åtgärda men vars fan är felet, vi hittar inte det. Kolla här, kolla där, peta, rota, mäta och allt är som det ska och ändå hostar den ibland som värsta kikhosteoffret eller så vrålar den rakt ut som om sista stunden är kommen. Ja som ni hör är det bara hålla tummarna och hoppas på en ombesikting och inte spanska flaggan.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards