CrossCreekRapids

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Ingela - 30 oktober 2008 21:18

Idag har vi varit ute mest hela dagen. Det är mycket iskristaller nu i gräset och på träden, allt är svart och vitt trots att vi inte har snö ännu.

Iskristallerna i gräset är vackra men ack så svåra att fota, jag är inte nog stadig på handen...

Min bil står som sagt nu efter att den dött i Tisdags. Den ser lite frusen ut där den står ett par meter från där den brukar parkeras. Orkade inte hela vägen fram.

Syns jag kör mycket grusväg va?


Mamma och H kom i kväll till Gummans stora förtjusning. Vi stekte palt till middag sen bar det av ner till mammas stuga för lite te. Passade på att fota vårat hus i mörkret då jag hade en ställning att ställa kameran på. Lång slutartid men mina skakhänder då jag MÅSTE hålla stilla funkar inte.

Det ser så mysigt ut i mörkret då man kommer och går upp mot huset, varmt och ombonat på något sätt även om det står mitt på ett öppet fält.


Nä nu ska jag göra kvällste och dö i soffan med Gubben som slutade tidigt idag :)


Ha en bra kväll

Av Ingela - 30 oktober 2008 08:42

Ska verkligen detta gå äta? Pommon vad är det?

Jamen det var nog gott ändå! Bäst ta en tugga till.

Men... det är något hårt i den, är det en särna?

Den har jag och mamma sparat, den ska planteras i jord så vi får en bomma.


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards