CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ingela - 1 december 2008 20:31

Jag har en förkärlek till glitter vid jul. Det hänger glitter lite här och där. Räknade ut att jag har 32meter glitter... inte allt hänger uppe.


Så här blev mitt köksfönster, det ena i alla fall, jag har fyra stycken...


Igår kom då en dm snö här, Gubben var ut med traktorn och snöslungan. Var ut med kameran och försökte få till häftiga bilder. Det var svår då det var mörkt.


Nu ska jag hoppa i duschen och sen se csi med glögg i muggen :)

Ha en bra kväll.

Av Ingela - 1 december 2008 20:23

Av Ingela - 1 december 2008 08:19

Ingen utringning på jobb idag så det blir nog Skellefteå när Gumman vaknar och vi käkat frukost. Ska på blomsterlandet försöka hitta en liten julblomma och klotljus. Kanske syster är hemma och vill följa.Gubben jobbar förmiddag så jag klev upp med honom i skrottottan, har julpyntat det sista nu på morgonen :) Blev så fint men julstämningen saknas lite ännu. Gumman lär bli glad i alla fall. (Kort kommer i kväll, hoppas jag)Juldukarna är fortfarande ett mysterium men jag har kommit fram till att jag kastat bort dom. Ibland undrar jag vad jag tänker med. Kanske hittar någon fin idag på stan.Nu ska jag plocka fram "snabeldraken" (dammsugaren) och föröka hitta åt golvet efter julsaksbomben. Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards