CrossCreekRapids

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Ingela - 17 december 2008 19:59

Av Ingela - 17 december 2008 08:43

Inatt har det blåst och varit plusgrader ute så alla vägar är väldigt välpolerade och ser mer ut som en nyspolad hockeyplan än en väg. Det blir ut med sparken idag, ett stöd i livet då det är såhär halt. Tur man inte blev utringd på jobb, det är lite brottom då de ringer på morgonen och med en medelhastighet på 40 har det tagit för lång tid.


Gumman har tagit sovmorgon och har nyss vaknat, vill nu morna sig en stund innan man hör på babyvakten: "mamma, gå ner". Då är det bara upp och hämta sen drar morgonbestyren igång på allvar. Själv har jag hunnit vara uppe ett par timmar, tvätten har jag dragit igång, morgonkaffe i lugn och ro samtidigt som jag läser bloggar. Tidningen hämtar jag sen då det är en bit till tidningsröret. Ingen toffel och morgonrocksavstånd.

Måste baka lite idag också eller i morgon... Hallongrottorna är slut, har haft en gigantisk råtta i kakburken (min man) så förrådet ska fyllas på. Kanelbullar ska jag nog också göra. Julen närmar sig men först ska Gumman fylla 2 år...


Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards