CrossCreekRapids

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Ingela - 8 december 2008 21:25

Vad fan ska man skriva om när dagarna ser likadana ut. Vakna, ut och leka, lunch, Gumman sova, jag göra nyttigt, Gumman vakna, mellis, fundera ut middag, laga middag, plocka bort, kvällsmysa till Simpsons, göra välling, byta till pyjamas, lägga Gumman, duscha själv och sen dö i soffan tills det är dags för lådan själv.

Vars är det kul att läsa om? Ingenstans...


Jag har inte heller de intressena som intresserar andra och de är inte heller så omtumlande att skriva om. Orkidéer är liksom rätt stillsamma av sig och blommar någon gång då och då men där mellan då? Skåpet är ett projekt som är rätt stort men inget som man orkar skriva om var dag sen händer det inte saker varje dag heller... 


Inredning är jag ingen fantast av heller, jag har det jag måste ha i möbelväg men sen står det liksom stilla. Kanske jag inte har hittat min stil ännu eller tänkt ut vad jag vill ha och hur. Prylar över huvud taget gör att jag lätt får frossa om det blir för mycket. Finns inget värre än att dammtorka skiten.


Mode då? Nej tack, jag använder det som är skönt inte det som är inne. Har liksom inte fattat grejen med att vara modelejon...


Barn och husdjur då, jippi, en gammal dammig hund på 13 år som inte gör många knop i onödan (såvida inte snöbollar finns till hands) och en katt som sticker så fort han kommer ut. (Han har fortfarande inte kommit hem) 

Gumman händer det mycket med varje dag, nya ord, bus och påhitt men skriva om normala saker som barn gör. Alla som har barn vet utveckling och bus... Visst har Gumman varit delaktig i många inlägg här men bygga bloggen på det?


Nä, dags att ta sig en funderare på vad bloggen egentligen ska vara och om den ens ska finnas känns det som. Den tar en tid och känns väldigt "hoppig" då jag inte har en röd tråd i den. Läsare finns men kommentarerna saknas så jag harfunderat på hur många som egentligen är "dagliga" besökare som gillar att läsa min blogg.

Vad vill ni att jag ska skriva om, om bloggen fortsätter att leva?


Nu ska jag fortsätta fundera och se lite på burken innan lådan kallar.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards