CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Ingela - 6 december 2008 18:42

Idag har det varit skönt ute så efter frukost bar det av ut och åka pulka till Gummans stora glädje.

Natten var dock inte lika rolig. Jag tog på Gumman pyjamas igår kväll och det ångrade jag bittert. Klockan 04.00 vaknade vi av ett illvrål från Gumman som hade pyjamasen som ett korvskinn runt kroppen. Vid sex var vi less att gå upp och linda upp pyjamasen så då fick hon komma till våran säng och mysa till det var dags att kliva upp. Mysigt...

När gumman sov middag passade jag på att bära in ved, sen stå med klyven och klyva upp tändved. Skönt att vara i vedhuset "mol alena" ibland. Skingra tankar och slippa tänka på måsten inne.

Isis (vår katt) har idag gått ut men har inte sett till honom sen dess men nu efter ett par veckor inne i soffan bör han väl komma tillbaka.

Nä, nu ska jag börja med Gummans nattning sen mysa ihop själv i soffan och se Stjärnor på is. Gubbarna är och handlar lite kvällssnacks och annat så de kommer nog lagomt till det. Slapparkväll it is.


Ha en bra kväll

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards