CrossCreekRapids

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Ingela - 16 december 2008 20:27

Ringde förra veckan till min A-kassa om beslutet som dröjer, det skulle nog komma under förra veckan men inget beslut kom så jag ringde idag igen. Fick prata med en vettig människa som tyckte jag hade väntat alldeles för länge. Hon gick igenom mina papper för att se så att allt var ok men det fattades två papper. Varför sa då inte hon jag pratade med förra veckan det? Hon jag pratade med då kollade också så att allt var ok men tydligen inte. Ska skicka dessa papper i morgon och dagens kvinna skrev en notering att det var på väg så jag skulle slippa vänta ännu längre. Nu får vi bara hoppas på att det fixar sig fort.


Idag var då Gumman till tandläkaren första gången, det tog 30 minuter innan hon gapade så tandis kunde få en liten glimt av gaddarna. Mutade henne med att hon skulle få borsta själv (tänderna alltså) men Gumman ville inte då det saknades tandkräm på tandborsten. Funkade sen då hon fick vatten i en mugg att doppa tandborsten i. Principfast tös har jag...


Nu ska jag hoppa i duschen och sen göra lite te.

Av Ingela - 16 december 2008 20:26

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards