CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Ingela - 3 december 2008 20:11

Sen jag och Gumman käkat frukost bar det av in till Piteå. Vi hämtade upp Moster I och for sen på Röda korset, var ute efter en julkyrka. Hittade en för 20:- :) Fyndade även en liten urna jag ska ha "köksremidjen" i. Helnöjd. (Foto kommer i morgon) Måste dock måla om kyrkan, den är vit med rosa knutar och rosa fönster och "dörrfoder". Taket är mörkt lila. Inte vajjert. Den kommer fortfarande att vara vit men med rött eller svart tak, fönster, knutar och foder. Har inte bestämt mig ännu.


Efter att vi käkat middag så åkte vi på Gummans dagis, julshow där. De är bara för söta ungarna. Luciatåg, sång av de minsta och en liten musikal av de äldre barnen. Sen fika. Trevligt men trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum.


Nu ska jag bara dö i soffan, orkar inte mer idag. Ska se Gray´s anatomi sen hopp i lådan.

Ha en bra kväll

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards