CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Ingela - 2 juni 2009 21:31

med jobb och lång dag. Väl hemma hade Gumman och mormor redan ätit middag så det var bara hugga in. :)

Vi kikade till kycklingarna sen, bytte vatten och fyllde på käk. Gumman gillar verkligen dessa "tuppar" som hon kallar dem, jag hoppas på höns jag... Får se hur länge hon tycker om att följa med ut och mata dem. Brukar vara kort men intensivt då barn är inblandade. 


Kissen och Vovven är inte direkt sams än, eller rättare sagt vovven tycker inte om kissen. Det förvånar mig lite då hon alltid har tyckt om katter bättre än hundar. Vi får väl se hur det artar sig men en 14årig jycke har nog lite svårt för omställningar.


Nu ska jag hoppa i duschen så jag får inta sängen sen. Ska bli skönt.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards