CrossCreekRapids

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Ingela - 16 juni 2009 21:41

Idag har jag jobbat sista dagen på jobbet, en termin har gått otroligt fort. För fort. Har ingen aning om hur det ser ut till hösten men jag hoppas jag behövs, annars har jag en plan B. Har sökt in på två kurser i Luleå på distans. Svenska 2 och specialpedagogik A. Finns det inga jobb så får man väl studera. Det gör absolut ingenting att ha fler kurser på meritlistan.


Från och med i morgon kommer Gumman att vara blöjlös på dagarna, har räknat med en hel del misstag och köpt in en hel lunta med småtrosor. Jag är vansinnigt less på att bära hem blöjor i tid och otid. Sen är det grymt dyrt också. Nu hoppas jag på att Gumman fattar galoppen fort så maskinen slipper gå varje kväll med ett gäng trosor och byxor.


Nu ska jag njuta av min första kväll på semestern! Ha en fortsatt bra kväll.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards