CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Ingela - 15 juni 2009 20:33

Vad har vi gjort för vettigt idag då?

Inget särskilt vettigt lyder svaret på den frågan. Har mätt ut utehängnen till hönsen och tvättat ett x antal maskiner. Det är det vettiga jag gjort sen har jag och Gumman fjollat på ute resten av dagen.

Mamma var hit och käkade middag, bjöd på min latmansmiddag bestående av makaronerbaconbroccoliröra i ost. Inte märkvärdigt men gott. Gumman kan äta nästan hur mycket som helst av den. Idag blev det dock inte lika mycket då hon fick tag i Västerbottensosten och gnargade på den innan middagen. Blev fina tandavtryck så hon kan inte svära sig fri från tuggorna som var borta.


Har även börjat fundera på var jag ska ställa mina astillbe jag ska få av moster I. Måste göra en helt ny bänk då de få jag har är fulla redan. Blir nog på gaveln av huset där endast morgonsolen skiner, de gillade visst skugga och fukt. Där är enda stället jag har det på.


Nu ska jag återgå till mitt, plocka i ordning för sista dagen på jobbet i morgon innan sommarlovet och Gumman sista dag på dagis. Ska bli så skönt att få sommarlov...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards