CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Ingela - 20 juni 2009 21:36

Hönshuset börjar sakta men säkert ta form. Idag har vi knegat på med rastgården till hönsen. Vi har mätt, mätt, mätt, slagit ner jordankare och ställt upp stolparna. Vid ena kortsidan har vi lagt sand då höns gillar att sandbada.

Jag har snickrat lite också, de behöver en stege ner från fönstret så jag tog tag i saken idag med lite hjälp från Gubben med förslag och hjälp med sticksågen. Första gången jag använde den men det blev bra och jag är nöjd :) Det finns dock en anledning till varför jag blev något annat än snickare...

Funderar på om jag ska sätta cyllpapp mellan trappstegen så de inte halkar. Det finns en rulle så jag behöver inte ens köpa. I morgon fortsätter jag med detta trots att det finns annat också som måste göras. Känns som att mina "små" kycklingar vill komma ut lite i solen och gotta sig.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards