CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Ingela - 4 juni 2009 21:58

När vi bokade Musse sa min Gubbe när jag lagt på att skulle vi inte ha tagit en svart också så de är två? Vi skulle dit och titta senare så vi tänkte ta de dagarna att fundera på. När vi kommer dit så är alla katter bokade. Vi la ner projektet och nöjde oss med Musse. Idag fick jag ett sms av dem då de undrade om vi ville ha en svart kattunge också. Den hade blivit avbokad och ingen som ställt sig på listan för ev avbokade katter ville inte ha honom. Mitt hjärta dunkar lite extra hårt för djur som ingen vill ha och Gubben var med på noterna. I helgen kommer lilla Monster till oss.

 

Han gör inte alls skäl för sitt namn då han tydligen ska vara väldigt lugn och go. Detta blir ett bra radarpar då Musse är som ett litet monster :)

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards