CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ingela - 5 juni 2009 21:30

Av Ingela - 5 juni 2009 21:19

Har idag haft sista lektionen med eleverna, blev städa skåp och klassrum sen fick de sluta. På måndag ska de spela brännboll men då är jag ledig och på tidsag är det avslutning för eleverna. Sen blir det plocka ihop allt jag fixat fram under terminen. Blev lite böcker och papper konstaterade jag idag.


Jag och P tog en runda i stan idag, köpte ett par skor (har jag inte nog många redan?) och en sommarkjol. Har ont om sommarkjolar har jag konstaterat, de jag har är gamla och urtvättade så det är dags att skaffa nya. 


På söndag kommer Monster hem till oss och tuppen. De som fött upp kattungarna skulle komma med dem och utegården till hönsen så vi slapp låna släp, guld värt är det.

På tal om djur har jag ertappat min göräckliga hund med en sak. När jag tömde kattlådan i veckan undrade jag varför det var så lite i den, svaret fick jag då jag ertappade hundkärringen i lådan, käkandes... Hyvva och usch och fy vad äckligt. Har ertappat henne i pottan också någon gång då Gumman lyckats kissa i den och jag inte tömt den på en gång utan hjälpt Gumman ut först. Undra om min gamla vovve håller på att säga upp sig eller om de bara är så vidriga då de blir gamla..?


Nu ska jag dö i soffan med en glass


Ha en fortsatt bra kväll

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards