CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ingela - 1 juli 2009 20:32

Jag har målat tårna!

Syns kanske inte så bra...

Har även målat naglarna!

Det ser blått ut på bilden men är grått egentligen, lite metallic.

Jag i nagellack var väl för 10 år sen eller något sådant, mina intressen och detta hör liksom inte ihop men är det sommar så är det ;)

Av Ingela - 1 juli 2009 20:32

Av Ingela - 1 juli 2009 19:22

Det blev inte hämta några kycklingar idag, för varmt, hade haft färdigkokta kycklingar då jag kommit hem i så fall. Vi avvaktar till i morgon. Hade jag haft AC i bilen hade det inte varit några problem men nu har inte min skitbil sånt lyx och lulllull.

Hönshuset är i alla fall klart för de små, delat av från Brahmorna så de små inte blir pannkaka då de går runt med sina stora labbar. Jag har även varit in till Lantmanna idag och skaffat kycklingstart, det var varmt och äckligt. 

För övrigt har jag mest suttit i skuggan och viftat med tårna medans Gumman har plaskat i poolen. Jag har nog aldrig varit så här brun någon gång :)

Nu ska jag gå ut en liten stund och njuta mera, fortfarande över 25 grader i skuggan, pust.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards