CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Ingela - 20 juli 2009 21:27

Idag åkte Mamma och H till Haparanda och IKEA, vi passade på att åka på Solbacken i Skellefteå och vandra där lite. Blev både nyttiga och onyttiga saker beroende på vem av oss man frågar. För mig blev det Pinjebark till orkidéerna, någon sa att det var bra att odla i. Det blev även plastkrukor och en liten ormbunke till skåpet, måste få det lite lummigt. Sen blev det kattmat och en ny spade till kattlådan. Den som följde med suger då den böjer sig vid minsta lilla belastning. Gubben köpte verktyg... mycket nödvändigt...

Blev käka på Korvgubben innan vi for till P för en gångs skull, händer inte ofta.

I morgon ska jag föröska börja med baket till då jag fyller år, jag hatar bak... Nu ska jag återgå till Criminal minds.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards