CrossCreekRapids

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Ingela - 28 juli 2009 20:08

Helt otroligt, sol idag igen :) Jag och Gumman har busat ute medans Gubben har suttit i traktorn och slagit bakslaget på åkrarna och lite pluttar här och där som behövdes snaggas. Jag har även tvättat ur korgen, renbäddat och städat sovrummet. Sen var min ork slut, funderar dock på ta hos kycklingarna i kväll eller kanska jag ska baka? Hmm, beslutsångest...

Älven har stigit en del efter helgens regnande.

Få se då när Gubben lyckas få upp stötterna till bron, inte kul då det är mycket vatten. 

Gubben har även tittat lite slött på min skitbil men kom som inte fram till någonting. Jag kom fram till att en bättre bil inte alls skulle göra ont. Var sak har sin tid... en bil är lååångt borta... Ett jobb behövs först och jobben växer inte på träd just nu. Sen behövs en bil för att kunna ta sig till jobbet som jag inte har och bilen har jag men den lever nog inte så länge till... Hur man än gör så har man arslet bak.

Mutter och morr.

Av Ingela - 28 juli 2009 20:07

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards