CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Ingela - 3 juli 2009 21:22

Jag älskar skor, högklackat ska det vara. Jag använder dom när jag lämnar gården och åker bort. Det är enda gången jag kan vara fin, här hemma är jag bondlurk...

Dessa tre par är mina tre favoriter av massor. Har inte orkat räkna dom...

Dessa hittade jag idag på stan, Gubben hade Gumman så jag kunde prova ostört :) (Att han tordes släppa in mig)

Dessa köpte jag till examen nu i år, var ju tvungen då det var första gången med elever ;)

Dom här köpte jag på skorean i höstas, lika fina för det :)

De här tre paren är köpta på DinSko.


De som känner mig på jobbet har svårt att se mig som bondlurk i foppatofflor och mjukisar medans dom som känner mig hemma har svårt att se mig som "pippinetten" i högklackat. Hehe, jag har två identiteter ;)


I övrigt på stan hittade jag två klänningar och ett par sandaler till Gumman. Sen blev det mest nödvändigt ont på apoteket och synsam. Sen blev det hem och grilla. Gubben, mamma och H har fått semester så det skulle firas med gokäk. Nu är det fyra veckor med slöa, slappa och göra en massa som man inte gör annars.

Nu ska jag återgå till filmen och godisskålen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards