CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ingela - 26 juli 2009 21:20

Idag har det regnat och regnat i olika hastigheter. Allt är genomblött ute och inte ens Gumman tycker det är kul i längden.


Jag gjorde ett "jävulsryck" i toan idag, har blundat för det länge nu. Då vi har tvättmaskin och torktumlare på toan så blir det dammigt så ini bomben där. På torktumlaren och varmvattenberedaren blir det råttor som går till världhistorien. De dödades idag, inte en dag för tidigt. Då jag fått upp ångan så torkade jag överallt, under beredaren, under tvättbänken, i torktumlaren, i tvättmaskinen, väggar, ja alla vinklar och vrår fick sig en omgång. Tack ocean för finfint grovrent som tar det mesta :) Sen rensa bland alla nyttiga och onyttiga salvor, krämer och annat skit man samlar på sig i skåpet. Nu kan jag hitta saker igen och få in lite mer onyttigt...

Gubben gjorde ett litet ryck och rensade bland lådorna i köket så nu är de rena och "remidjen" går återigen att hitta. Gumman har mest sprungit mellan eller gjort sitt. 

Nu ska jag och Gubben ta oss en välförtjänt kväll framför burken med lite gotta. Blir det regn i morgon ska jag fortsätta med övervåningen, lika bra att fortsätta då genen har slagit in, man vet aldrig då han försvinner igen.



Av Ingela - 26 juli 2009 21:20

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards