CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Ingela - 2 augusti 2010 09:58

I morgon fyller jag år, 25 igen    + några år.   

Så blir det 25 år exlusive moms eller 25++?

Åldern spelar egentligen ingen roll alls, det beror helt på hur man gör det själv. Vill jag vara 80 år en kväll så är jag det med min stickning och ett halvdåligt tv-program. Ibland blir jag 20 igen och ibland någonstans mitt i livet.

Det beror helt och hållet på dagsform och fantasi.


På grund av min ökade ålder så har det varit folk här hela helgen, syster kom i lördags, igår var bonussyster och moster här, idag är vi nog själva (sanning med modifikation, mamma och H är här...) och i morgon kommer största storebror hit. 

Till helgen stora Nolia i Piteå, vi ska leasa bort dottern en dag eller två och åka dit. Titta, klämma, känna och shoppa utan galen unge med tillhörande vagn. Även om Nolia är stort så är det trångt, folk tar ingen hänsyn till varken barn eller vagn och det sista jag vill är att tappa bort henne där, risken finns att man aldrig hittar igen henne igen. Hemska tanke.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards