CrossCreekRapids

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Ingela - 10 augusti 2010 22:39

Vi skulle på Nolia idag, jag hade planer på att vara där strax före 10 och hänga på låset. Gubben hade andra planer (sova lite till) så klockan var bra över 10 innan vi åkte. Givetvis hela stan full med bilar och ont (läs inga) parkeringar. Jag blev avsläppt och knatade in på Nolia. Inträdet var då hutlöst, 100 kr, då han i kassan inte trodde att jag var 17... För de kostade det bara 40 kr. Hur det gick för Gubben att hitta parkering kan ni läsa om i hans blogg. Jag fyndade lite småsaker och en klänning till Gumman. Då ni läst Gubbens blogg om hur det gick för han så blev jag upphämtad av min bror G och väntade där på hämtning. Pimplade lite kaffe, gott efter nolia och skönt att bara sitta i lugnet på deras altan.

Igår fick jag de sista hönorna och tuppen sålda till en vän. Känns skönt att de hamnar där, de kommer att få det bra där. Nu väntar de på hämtning och sen ska jag sanera hönshuset tills de nya hönorna anländer. Ska bli kul att se de nya stora dunbollarna på 3-4 kg. Lite annars mot dvärghönsen på under kilot.

Nu ska jag återgå till gårdagens csi-avsnitt som vi spelat in, såg Harry Potter i stället. Tror den var bra, var trött...

Av Ingela - 10 augusti 2010 22:36

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards