CrossCreekRapids

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Ingela - 23 augusti 2010 20:09

En beskrivning av våran familj just nu...

Gumman frågar konstant från 17.30 om det inte är dags för sängen än och det är inga protester då man säger till att det ska göras klart för nattning. Hon bara traskar iväg, tar av sig kläderna, på med nattsärken och sen intar soffan och lite mys till Nicke Nyfiken. Somnar i princip omg tror jag. Gumman är tröttast...

Tröttare är min Gubbe som gärna vilar ögonen lite medan Gumman äter välling till filmen. Han drar tyngsta lasset måndag och tisdag då jag kommer hem sist. Planering dessa dagar är ett måste för att vi inte ska börja tugga på skosulor eller annat lättillgängligt.

Jag är trött men stånkar på som ett gammalt ånglok. Går på rutin tror jag för jag hinner oftast somna innan jag fått reda på ämnet i karlavagnen. Om det ens är Karlavagnen då jag kryper ner ibland ligger jag före det börjar.

Så nu ska ångloket ta sig en dusch sen försöka se SCI eller om det blir krypa uppför trappen till snarklådan för att hämta krafter till i morgon.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards