CrossCreekRapids

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Ingela - 12 augusti 2010 19:51

I förrgår ringde chefen och ville ha mina betyg från LTU igen, han hade slasat bort dem och i samma veva sa han att jag skulle få veta om tjänsten jag sökt dagen därpå. Sov på nålar och dagen efter (igår) var jag grymt rastlös. Målade sista väggen på lekstugan samtidigt som jag väntade på telefon = bra besked eller ett mail = dåligt besked. Ingenstans plingade det och gav upp väntan vid 20. Sov bättre och idag har jag inte hoppat lika högt när telefonen ringt eller mail droppat in, jag räknade kallt med att jag inte skulle få jobbet. Vi åkte till Pipens Bodega och åt Pizza till middag, vem ringer inte då? Jo chefen. Jag fick tjänsten    och nu kvarstår bara lite papper och hur många % den ska handla om. Köpte en cider bara för att fira och har faktiskt tänkt göra en tårta i morgon   

I morgon blir det även sitta lite i telefon; måste avboka en annan arbetsintervju och ringa dagis om att sommarlovet är över.

Nu ska jag smutta i mig det sista av min cider och må gott.

Av Ingela - 12 augusti 2010 19:49

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards