CrossCreekRapids

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Ingela - 19 augusti 2010 19:47

I morgon är sista dagen på första hektiska veckan på jobbet. I morgon ska förhoppningsvis allt vara klart till på måndag då eleverna kommer. Tjena... jag har fortfarande ingen GYK-användare (orkar inte förklara vad det är) har fortfarande ingen elevlitteratur då vi bytt från sfi till sag (orkar inte förklara det heller) har ingen kontakt med skrivaren från datorn som jag fått tillfälligt lösen till, jagar folk, sitter på möten, skriver papper och en massa annat lullull som jag förtränger på vägen hem. Får ibland kortslutning i hjärnkontoret och då är det bara hämta kaffe och gå ut en stund för att bara sitta och sen förhoppningsvis ha mindre kortslutning. Nya tag i morgon för nu är jag ledig, då ska jag inte grubbla jobb. Brukar inte göra det heller men nu är det en hel del där och det ska förhoppningsvis ordna sig i slutändan.

På kvällarna här blir inte många knop gjorda, äta middag, städa bort, krama Gumman, välling, natta Gumman, duscha, dö i soffan och sen sova. Förhoppningsvis får vi rull på kvällarna snart också så vi hinner lite mera men som sagt det är lite extremt på jobbet just nu... Varför hamnade jag där igen? JAG ÄR JU LEDIG!!!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen se (läs; höra) tv en stund.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards