CrossCreekRapids

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Ingela - 31 augusti 2010 21:44

Skulle hämta mina nya höns idag men då jag kom dit var det ingen hemma, blev bara mött av en gosig katt och lite höns som vandrade ute. Efter lite hitta.se på mobilen (som inte går fort att surfa på) fick jag tag på "hönsmamman". Vi hade totalt missförstått varandra, hon trodde jag skulle komma igår och satt då hemma och väntade och jag var helt inne på att de skulle hämtas idag och stod där mol allena. Fick en ny dag att hämta hem dem på, i morgon    och nu vet vi båda att det är just i morgon och ingen annan dag.

Egentligen var det nog meningen att allt skulle skita sig då jag med närmare eftertanke inser att de inte får plats i den låda jag tagit med mig och sen ringer "hönsmamman" då jag kommit hem och säger att jag får byta ut tuppen mot en annan då han visat aggretioner mot barn. Jag byter tupp, en gul som gått på en 4H-gård i sommar och älskar barn, bli buren och klappad. Det är ju såna djur vi vill ha. Barn SKA kunna gå in hos dem och pyssla om dem, det är ju som det som är lite av tjusningen med djur för barn. Slutet gott allting gott (hoppas jag)

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards