CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Ingela - 5 augusti 2010 22:43

Bestämde mig idag för att byta ut min Dvärgkochinflock mot en annan, lite större ras. Visst är kochinerna söta men vi har som inte riktigt passat ihop. Kan inte sätta fingret på vad det är...

Efter lite överläggning med mamma blev det rasen Orpington som kommer att få flytta in. Kikade på hemsidan där jag köpte kochinerna och hittade att hon hade en liten flock orpington till salu, tre hönor och en tupp. Bokade fast dem och får hämta dem runt den 20/8. Lite tur att det var "lång" leveranstid då jag måste sälja min lilla kochinflock. Vet ni någon som vill ha dessa så hör av er!

Hönorna jag bokade fast är ljust bruna med svarta inslag och tuppen är röd. Hittade tyvärr inga bilder så ni får vänta på foton tills de kommer hem. Sen får jag hålla tummen att någon lägger sig och ruvar så jag får några fler hönor, om jag inte köper ett par extra kycklingar då jag är dit och hämtar dem. Sista blev det ju ett par extra innan jag åkte. Fick beslutsångest...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards