CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Ingela - 4 januari 2009 22:52

Begav oss till Skellefteå efter lunch idag, stannade på Shape för att kolla om boken fanns kvar och det gjorde den. :) Glad blev jag och ännu gladare då jag i kassan såg att den var på rea. Hela 35 kronor fick jag ge för den. Här ska stickas!


Hos P blev det gofika från Walins. Mamma skickade sen sms om att de skulle äta gröt så för oss tre blev det Krysset. Jättenyttig mat... men oj så gott. 


Väl hemma så la vi Gumman sen drog jag själv iväg till Susanne, Broder jobbar eftermiddag och hon har ingen bil. Jag vet av egen erfarenhet då min bil lägger av eller har kufiska elfel i tid och otid att det inte finns värre än att sitta hemma o stirra på väggarna när Gubben jobbar. Även om man har att göra så är ledan stor och det har aldrig funnits så många att besöka som då...


Nä nu ska jag och Gubben ta en kvällste och mysa lite framför en film.

Av Ingela - 4 januari 2009 22:51

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards