CrossCreekRapids

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Ingela - 14 januari 2009 19:22

Jobba heltid innebär just nu; kliva upp, käka frukost, göra sig klar, väcka Gumman, fixa välling, dricka kaffe, åka och lämna på dagis, åka jobba, hämta dagis, laga middag, lägga Gumman och sen dör själv. Lugnar nog ner sig senare då jag fått ordning på mitt jobb. Har inte riktigt fått kläm på allt ännu. Namnen på eleverna har jag fått kläm på men jag saknar fortfarande ansikten på många namn eller många ansikten har inte namn...

Saknar även dator på min arbetsplats men den skulle komma snart sa chefen idag. Känner mig lite handikappad utan den. Skriva närvarorapporter och listor på provresultat för hand är tidskrävande. Så enkelt att ha en mall på datorn och bara skriva ut sen. 


Igår kväll blev inget gjort alls, blandade lite spolarvätska och sen dog jag i soffan och såg Top Model 11... Idag blir det väl något liknande, Gumman duschar just nu och sen ska hon i säng. Har lite jobb att gå igenom också. Hann inte idag då jag tagit för snäv dagistid att hämta henne på. Ska ändra det så jag kan "flexa" mina dagar. Måste få struktur på mina dagar.


Nu kallar Gumman...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards