CrossCreekRapids

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Ingela - 21 januari 2009 20:38

Igår när Gubben skottade så gick en slang till hydraliken sönder och det sprutade friskt... utan hydralik ingen skottning... Så idag när vi kom hem plockade Gubben fram våran "lillen", den lilla traktorn som han inte tycker om men jag älskar och tyvärr inte hinner köra så mycket. Han har satt snöslungan bakom den och håller tummarna hårt att han ska orka "slunga" snön från vägen. Ingen Gubbe har då kommit in ännu och svurit så förhoppningsvis funkar det. Tror inte lillen är dimensionerad för snöslungan...


Här hemma står allt stilla förutom det viktigaste då jag har haft långa dagar i veckan. Trodde jag skulle få gå hem tre idag men då kom en elev och ville ha ett papper i morgon bitti. Bara sätta sig att skriva... Var klar strax efter 16. Det är inte bara jag som har taskig framförhållning. Dessutom började jag alldeles för tidigt i morse, kom till jobbet halv åtta för att konstatera att jag hade första lektionen kvart i tio. Fick mycket planering gjort och provet de ska ha på fredag så jag kan korta i morgon och på fredag. Skönt.


Nä detta duger inte, göra lite te innan lådan.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards