CrossCreekRapids

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Ingela - 7 januari 2009 20:13

Var på anställningsintervju förr i veckan och idag fick jag veta att jag fått jobbet! Jag är så otroligt glad över det, kan inte fatta riktigt än att jag fått ett jobb! Det har varit en halvtuff höst på bara en lön men det har funkat. Hårdbröd är underskattat... ;)


Idag har jag annars städat ett x antal garderober, måste få ordning på mina små hemlisar... På eftermiddagen åkte vi till Broder och Susanne, fick smaka goda soppan, Gumman gillade den också. Dippade stripsen i den...

Gumman fick även en ny frisyr idag. Hon blev så söt, mammas lilla sockertopp.

Efter det åkte vi till mamma för att fira jobbet med en pizza, finns säkert bättre att fira med men vi njöt av den. 


Nu ska jag dö i soffan innan jag intar sängen, Gumman ska på dagis i morgon hade jag tänkt. Hon har inte varit där på nästan hela december. Fy på mamma...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards