CrossCreekRapids

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Ingela - 22 januari 2009 20:56

Jag tycker inte om rubriker, jag har ingen fantasi till att komma på korta fyndiga rubriker. De blir mest plumpiga. Rubriker skapar ett inre kaos om att den ska vara kul men orka? Det finns roligare saker att göra än att sitta och spåna på en rubrik. Jag tror jag ska separera från mina rubriker och bara skriva vilken dag det är eller "mina bilder". Så enkelt.


Idag har det inte blitt mycket gjort, inte ens middagen blev rolig. Varmkorv med bröd, väldigt kulinariskt. Sen dog hela familjen i soffan tills det var dags att duscha och natta Gumman. Efter det skulle jag kolla Miami ink, tjena, somnade omgående i soffan. Gubben väckte mig då det slutade och nu är jag klar för natten. Blir tidigt i kväll, är gudomligt trött. 


I morgon har mina stackars elever prov, kanske inte stackars, de har själv valt att ha prov varje fredag. De vill även ha läsläxa varje vecka. 

Jösses om man varit lika amitiös själv då man gick skolan...


Nu ska jag hoppa i lådan.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards