CrossCreekRapids

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Ingela - 31 januari 2009 19:56

Av Ingela - 31 januari 2009 19:51

Vi har varit ute mest hela dagen. P kom hit och plockade fram sin skoter för att köra en sväng. Gumman ville hänga på. De var ute en sväng och när de kom tillbaka så var Gumman heltyst, sa inte ett ord. Efter ca 10 minuter säger hon "kul". Har då ingen aning om det var så skoj att åka skoter att hon tappade talförmågan eller om det var så hemst att hon inte visste vad hon skulle säga.

Söt är hon då i alla fall på gigantiska skotern.

Mammas lilla pyret.


Blev ingen stan idag, ska dit nästa helg i stället. Bokade tid på synsam för att få nya linser. Onödigt att köra dubbelt. Ska passa på att gå igenom garderoben så jag vet vad som behöver inhandlas. Jag har passat på att tvätta ett x antal maskiner idag istället, den sköter som sig själv då man är ute och myser i solen.


Nu ska jag kolla in AFV så jag lever några år till :)

Av Ingela - 31 januari 2009 10:05

I veckan har jag svurit över min skitbil, ovanligt va? Den har varit kall varenda morgon och kväll då jag ska hem från jobbet. På jobbet måste jag ställa en klocka då jag ska hem och den går då med intervaller från en viss tid tills hemgång. Detta gör att jag lätt har kall bil, man åker tidigare eller missar intervallen då den är på. Hemma däremot har jag vanligt uttag och en timer som slår på klockan fem och går till åtta. DÅ ska den vara varm. Efter en liten koll så har jordfelsbrytaren i ladugården gått och på jobbet säkringen.

Vad är det nu för jäkla elfel i bilen, jag blir så less... Dags för ny...


I helgen blir det inte mycket gjort, funderar på att shoppa lite idag men har inte bestämt mig ännu. Sen blir det städa och tvätta, leka med Gumman och allmänt umgås med familjen. Ska försöka hinna med lite foton också...


Nä till skott... Ha en bra dag!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards